کد تخفیف لیمو هاست limoohost
10
فعلا معتبر


کد تخفیف لیمو هاست limoohost

کد تخفیف لیمو هاست – لیمو هاست (Limoohost) یک شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، سرورهای اختصاصی، سرورهای مجازی و خدمات مختلف وب است. این شرکت یکی از بهترین شرکت های حوزه تکنولوژی در ایران است و با اینکه مدت زمان زیادی از شروع به کار آن نگذشته است، به دلیل خدمات بسیار با کیفیت، پشتیبانی حرفه ای و قیمت های مناسب، به یکی از بزرگترین شرکت های حوزه میزبانی وب و سرور تبدیل شده است.

سرویس های لیمو هاست برای میزبانی سایت های کوچک که به تازگی راه اندازی شده است مناسب بوده و تا میزبانی سایت های بسیار بزرگ، سرویس های بسیار با کیفیت ارائه می کنند.

هاست ارزان یکی از سرویس های اصلی لیمو هاست است که برای راه اندازی سایت های مناسب کسب و کارهای نو پا و شروع فعالیت در فضای آنلاین بسیار مناسب است.

سرورهای پر قدرت اختصاصی و سرورهای مجازی با کیفیت، سرور مجازی ایران، سرور اختصاصی ایران، انواع vps ارزان، انواع سرورهای ایرانی و خارجی، سرورهای مناسب میزبانی سایت های وردپرس، سرورهای دانلود، سرورهای بک آپ، سرورهای خارجی و… فقط بخشی از خدمات ارائه شده در لیمو هاست است.

ارائه پشتیبانی فنی قدرتمند، پشتیبانی تلفنی، ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و تمرکز بر حفظ کیفیت سرویس دهی از جمله مزیت های رقابتی این شرکت است.

برای خرید از لیمو هاست، از کد تخفیف لیمو هاست استفاده کنید تا هزینه کمتری پرداخت کنید.

کد تخفیف لیمو هاست فقط یک بار قابل استفاده برای خرید هستند، پس بهتره خرید سرویس رو به صورت سالیانه انجام بدید چون در غیر این صورت برای تمدید هاست لیمو هاست باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

کد تخفیف لیمو هاست با بیشترین تخفیف در سایت کد تخفیف قابل دریافت است.

لیمو هاست یکی از شرکت های تازه وارد شده به دنیای هاستینگ و سرورهای اختصاصی و مجازی است که علیرغم زمان نه چندان زیادی که از ورود آن گذشته، به دلیل کیفیت مناسب و قیمت های پایین و پشتیبانی خوب، تنوع سرویس و امنیت بالا، جایگاه خود را پیدا کرده است.

سیمو هاست برای چه کسانی مناسب است؟ سرویس های لیموهاست دارای تنوع بالایی هستند و به همین دلیل تقریبا هر سازمان یا شخصی که نیاز به حضور در فضای اینترنت و ارائه خدمات آنلاین داشته باشد، سرویس های اینترنتی ارائه بدهد یا تمایل به ارتباط بر بستر اینترنت داشته باشد، امکان استفاده از آن را خواهد داشت.

سرویس های لیمو هاست دارای قیمت های مناسب و متنوع برای نیازهای مختلف است و به همین دلیل اگر سایت لیموهاست را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که می توانید بر اساس نیاز خود حتما سرویس مناسبی را پیدا کنید.

  • کد تخفیف هاست لیموهاست takhfifco15
  • کد تخفیف اس اس ال لیموهاست takhfifco15

 

کد تخفيف | کدهاي تخفيف لیموهاست | gdlm,ihsj |  ;n jotdt gdl,ihsj |  کد تخفیف لیموهاست | کد تخفيف دامنه لیموهاست | کد هاي تخفيف لیموهاست | ;n jotdt gdlm,ihsj | ;n ihd jotdt gdlm,ihsj | کدتخفیف limoohost | limoohost | limoo host | لیموهاست | کد | تخفيف هاست لیموهاست | کد تخفيف های لیموهاست | کد تخفیف limoo

برای شروع بهتر است نگاهی به ویژگی های خاص لیمو هاست و سرویس هایی که ارائه می دهد داشته باشیم:

1- پشتیبانی لیموهاست

یکی از مهمترین بخش های هر سرویس دهنده ای، نحوه پشتیبانی، کیفیت رسیدگی و چگونگی برخورد با مشتریان است. با توجه به اینکه این موضوع بسیار مهم است، لیموهاست اهمیت زیادی به مشتریان خود می دهد و بخش پشتیبانی لیموهاست به صورت شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن، خدمات مربوط به پشتیبانی را ارائه می کند و می توانید در این مورد اطمینان داشته باشید که تنها نخواهید ماند.

2- سرورهای با کیفیت

سرورهای ارائه شده در لیموهاست از به روز ترین سخت افزارهای دنیاست و در دیتاسنترهای معتبر نگهداری می شوند. برای استفاده از سرویس های لیموهاست شما انتخاب های مختلفی دارید و علاوه بر انتخاب سرویس های متنوع، این امکان را هم خواهید داشت که بتوانید نوع سرور و مکان آن را هم انتخاب کنید.

به عنوان نمونه شما می توانید از سرورهای لیموهاست در ایران یا سرورهای خارجی لیموهاست در دیتاسنتر های آمریکا و اروپا استفاده کنید. مزیت های مختلف استفاده از سرورهای ایرانی و خارجی لیمو هاست به این صورت است:

سرور ایران لیموهاست:

-دسترسی سریع تر کاربران به سایت ها و خدمات شما به دلیل نزدیکی فیزیکی به سرورها و پینگ بسیار پایین.

-امکان استفاده از خدمات ارزانتر اینترنت به دلیل آفر های سرویس دهنده های اینترنتی و هزینه نصف قیمت برای سرورهایی که در ایران میزبانی میشوند.

-هزینه های پایین تر برای سرور و سرویس ها که به دلیل هزینه های تمام شده پایین تر و عدم نیاز به پرداخت های ارزی است.

سرور خارجی لیموهاست:

– به دلیل نبود مشکلات دسترسی ربات موتورهای جستجو، سئو بهتر برای سایت هایی که خارج از ایران هستند یکی از مزیتهای بزرگ استفاده از سرورهای خارجی است.

– امکان دسترسی به سرویس هایی که به دلیل تحریم یا فیلترینگ امکان استفاده از آن در سرورهای ایران وجود ندارد و یا به سختی قابل دسترسی است.

– سرعت بالای دسترسی برای سایت هایی که مخاطبان خارجی دارند.

-امکان استفاده از درگاههای پرداخت ارزی

3- سرورهای مناسب سازی شده

برای هر منظوری که نیاز به راه اندازی سرویس داشته باشید، لیموهاست راهکار مناسب شما را دارد.

– هاست وردپرس لیمو هاست: وردپرس یکی از پرکاربردترین برنامه های مدیریت محتوای جهان است و بسیاری از سایت های موجود در اینترنت بر مبنای وردپرس ایجاد شده اند. لیمو هاست و نت افراز دو تا از بهترین سرویس دهنده های هاست وردپرس هستند که علاوه بر اینکه هاست مناسب وردپرس ارائه می کنند، کیفیت خدمات ارائه شده را نیز تضمین می کنند و با پشتیبانی بسیار مناسب، حتی مشکلاتی که شما در سایت وردپرس خود دارید را نیز می توانند رفع کنند.

علاوه بر این به دلیل مناسب سازی شدن هاست برای وردپرس، سرعت بالای لود سایت و امکان میزبانی از تعداد زیادی بازدید کننده را نیز به شما خواهند داد.

– هاست ووکامرس: ووکامرس یکی از پرکاربردترین افزونه های ارائه شده بر بستر وردپرس است که برای ایجاد سایت های فروشگاهی استفاده می شود. ووکامرس توسط یک جامعه بسیار بزرگ از توسعه‌دهندگان حمایت می‌شود و دارای افزونه‌ها و قالب‌های اضافی فراوانی است که می‌توانند تجربه فروشگاه آنلاین شما را بهبود بخشند و امکانات جدیدی را به آن اضافه کنند. میزبانی سایت هایی که از ووکامرس استفاده می کنند نیازمند تنظیمات و سرورهای خاصی است که لیموهاست و نت افراز این شرایط را برای میزبانی سایت ها فراهم کرده اند.

سرویس هایی که در لیموهاست ارائه می شود چیست؟

1- هاست وردپرس لیمو هاست

هاست وردپرس یک نوع خدمات میزبانی وب (وب‌هاستینگ) است که به طور اخص برای میزبانی وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های ساخته شده با سیستم مدیریت محتوای وردپرس (WordPress) طراحی شده است. این خدمات میزبانی وب اغلب از امکانات و ویژگی‌هایی بهره‌می‌برند که به صورت خاص برای وب‌سایت‌های وردپرسی ارائه می‌شوند و امکاناتی مانند نصب آسان وردپرس، پشتیبانی ویژه از افزونه‌ها و پوسته‌های وردپرس، امنیت بالا و عملکرد بهینه‌سازی شده برای این سیستم مدیریت محتوا را فراهم می‌کنند. نصب و پیکربندی آسان وردپرس، پشتیبانی ویژه لیمو هاست، امنیت، عملکرد بهینه وردپرس و بک آپ گیری های منظم از خدمات این سرویس هاست.

2- هاست ووکامرس لیمو هاست

هاست ووکامرس (WooCommerce hosting) یک نوع خدمات میزبانی وب (هاستینگ وب) است که به طور خاص برای فروشگاه‌های آنلاین ساخته شده با افزونه ووکامرس برای وردپرس (WordPress) طراحی شده است. WooCommerce یک افزونه تجارت الکترونیکی برای وردپرس است که به کاربران امکان فروش محصولات و خدمات آنلاین را فراهم می‌کند. بهینه‌سازی برای ووکامرس، عملکرد بهینه افزونه ووکامرس، پشتیبانی ویژه لیموهاست، امنیت بالای اطلاعات، پشتیبانی از ترافیک و بازدید بالا در راستای عدم افت کیفیت، پشتیبانی از درگاه‌های پرداخت مختلف، از جمله ویژگی های اصلی هاست ووکامرس لیمو هاست است.

3- هاست اقتصادی ارزان مخصوص وردپرس لیمو هاست

این سرویس مانند سرویسهای هاست وردپرس لیمو هاست است و برای سایت هایی در نظر گرفته شده است که در ابتدای کار هستند و یا حجم بزرگی نداشته و می خواهند با هزینه کمی در فضای آنلاین حضور داشته باشند در حالی که از مزایای هاست های وردپرس هم بهره مند باشند.

4- هاست مدیریت شده لیمو هاست

این نوع از سرویس ها برای استفاده مشتریانی است که نیاز های تخصصی مانند راهکار های سازمانی دارند اما از ورود به بخش فنی و پیچیدگی های آن خودداری می کنند. در این سرویس های ویژگی هایی مانند پشتیبانی تخصصی 24 ساعته، امنیت بالا و مانیتورینگ 24/7، بهینه سازی عملکرد سرور بر اساس ابزارهای مورد نیاز سازمان یا شرکت، مدیریت ترافیک و کنترل حملات و … ارائه می شود.

5- هاست لینوکس لیمو هاست

هاست لینوکس لیموهاست برای آن دسته از مشتریان است که نیاز به توسعه برنامه های خود در بستر هاست دارند و با توجه به اینکه دسترسی های لازم روی سرور برای آنها تعریف شده است، می توانند توسعه را بر اساس زبانهای مختلف مانند PHP، Perl، Ruby، Python  انجام دهند. کنترل پنل مدیریتی این هاست ها سیپنل است و دسترسی های لازم برای شما را فراهم خواهد کرد.

6- هاست دانلود لیمو هاست

هاست دانلود (Download Hosting) یا هاست فایل (File Hosting) یک نوع خدمات میزبانی وب است که برای ذخیره و اشتراک‌گذاری فایل‌ها به‌طور اخص طراحی شده است. این نوع از خدمات معمولاً برای افراد یا سازمان‌هایی که نیاز به انتقال فایل‌های بزرگ، فیلم، موسیقی، نرم‌افزار، اسناد، عکس و موارد مشابه دارند، مفید است. لیمو هاست با ارائه این سرویس هاست با پهنای باند نامحدود، حجم سرویس بالا، دسترسی سریع و امنیت مناسب به شما کمک میکند تا بتوانید فایل های مورد نظر خود را در آن نگهداری و در اختیار کاربران خود قرار دهید.

7- هاست پایتون لیمو هاست

هاست پایتون با هدف ارائه یک بستر مناسب برای میزبانی از توسعه دهندگان پایتون در حال ارائه است. ویژگی خاص این سرویس برای ارائه دسترسی ها و ماژول های مورد نیاز توسعه دهندگان پایتون است و می توانی ضمن در اختیار داشتن یک هاست با کیفیت با هزینه مناسب و پشتیبانی خوب، به صورت آنلاین برنامه های خود را توسعه دهید.

8- هاست ایمیل لیمو هاست

هاست ایمیل (Email Hosting) یک نوع خدمات میزبانی وب است که برای میزبانی سرورهای ایمیل و ارائه امکانات ایمیل به کاربران طراحی شده است. با استفاده از هاست ایمیل، شما می‌توانید ایمیل‌های خود را با استفاده از دامنه‌های شما (به عنوان مثال، example.com) ارسال و دریافت کنید، بدون اینکه نیاز به استفاده از سرویس‌های ایمیل رایگان مانند Gmail یا Yahoo Mail داشته باشید. با استفاده از این سرویس می توانید به صورت موثرتری با مشتریان خود در ارتباط باشید و نگرانی هایی از قبیل اسپم شدن ایمیل ها، نامعتبر شناخته شدن آنها، محدودیت های سرویس دهنده های رایگان و… را نداشته باشید.

9- سرورهای اختصاصی لیمو هاست

در لیمو هاست خدمات مربوط به سرورهای اختصاصی نیز ارائه می شود. سرور اختصاصی (Dedicated Server) یک نوع سرویس میزبانی وب است که در آن یک سرور فیزیکی به صورت کامل به یک مشتری اختصاص داده می‌شود. این سرور فیزیکی به طور کامل به مشتری مورد استفاده او تحویل داده می‌شود و هیچ کس دیگری از منابع آن استفاده نمی‌کند. این سرورها مناسب سازمان های بزرگتر با دانش فنی لازم برای استفاده و نگهداری آن هستند و منابع بسیار بالایی نیز در اختیار سازمان قرار خواهد داد.

برای استفاده از سرورهای اختصاصی لیموهاست شما گزینه های مختلفی از جمله کانفیگ های سخت افزاری بر اساس نیاز خود، امکان انتخاب محل سرور اختصاصی، سرور اختصاصی مدیریت شده، سرور اختصاصی بر بستر کلاد یا سرور اختصاصی ابری و سرور اختصاصی فروشگاهی را خواهید داشت.

10- سرورهای محازی لیمو هاست

لیمو هاست سرورهای مجازی مختلفی نیز بر اساس نیاز شما ارائه می کند. سرور مجازی (Virtual Server) یا همان VPS (Virtual Private Server) یک نوع سرویس میزبانی وب است که در آن یک بخش از سرور فیزیکی به شکل مجازی به یک مشتری اختصاص می‌یابد. در واقع، یک سرور فیزیکی به چندین سرور مجازی تقسیم می‌شود و هر سرور مجازی دارای منابع و امکانات مشخصی از سرور فیزیکی استفاده می‌کند. این سرورها کاربردهای بسیار زیادی دارند و بسیار شناخته شده هستند.

شما در لیمو هاست علاوه بر انتخاب کانفیگ های مختلف سرورهای اختصاصی، امکان انتخاب محل سرور را نیز خواهید داشت که ویژگی های خاص خود را دارد.

به عنوان نمونه سرور مجازی ایران لیمو هاست با پینگ پایین و سرعت دسترسی بالا، برای میزبانی سایت، بازی های آنلاین، دسترسی غیرمستقیم به خدمات، ارائه سرویس های vpn سازمانی و … مورد استفاده قرار میگیرد. سرور مجازی خارجی لیموهاست در دیتاسنتر هتزنر با کیفیت بسیار بالا برای دسترسی به سایت هایی که تحریم یا فیلتر هستند، پینگ عالی برای بازی های آنلاین، دسترسی به سرویس های رمز ارز و… کاربر بسیار دارند.

 


مطالب مشابه با کد تخفیف لیمو هاست

870⭐⭐⭐⭐⭐